dimanche 14 avril 2013

27 ayligiz

gunler geciyor ve sen buyuyorsun bitanem sen buyurken ister istemez yasitlarinda kiyasliyorum seni

ve apacik goruyorum sende olan gelisim geriligini ama biliyorum sen hepsini yapicaksin yapmamiz

 gereken sadece sabretmek hamd etmek senin yuruyusunu koltuga cikisini her gordugumde hamd

 ediyorum rabbime asla yuruyemez demislerdi hani baaak yuruyo diyorum icimden yine yine hamd

ediyorum rabbime birsey gosterildiginde hizli bisekilde kavriyorsun aynisi yapmaya calisiyorsun

biliyorum sen surekli gosterilmesi ilgilenilmesi gereken bi cocuksun olsun yaparim diyorum elimden

geldiginin en iyisini yapmaya calisarak sana yaprdimci olmaya calisiyorum bu aralar en cok pramit

yapmaya calisiyorsun ve bu oyuna bayiliyorsun gecen hastaneye yatisimizda getirmisti hemsire once

o bilmiyor yapamaz dedim sonra gosterdim sana oyle hizli kavradinki yapmayi kahkahalar atarak

okuleyi dizmen yokmu icime sokasim geliyor seni yuzunden gulumsemen hic eksik olmasin

annemm..

 Aslinda surekli buraya yazmak istiyorum yasadiklarini neler yaptigini ama yasadigin seyleri

hatirlamani hiiic istemiyorum unut annem sen sakin hatirlama onlari rabbim birdaha yasatmasin

sana...

istanbula son gittigimizde yaptirdigimiz ortopedik ayakkabilar sayesinde artik rahatca yuruyosun

yavas yavas Kosma calismalarin bile var hatta bu aralar en buyuk hobin yemek masasinin uzerine

cikmak normalde oyle gorunce sana kizip uyarmam lazim itiraf ediyorum YAPAMIYORUM

 GOZLERIM DOLUYOR SADECE SENI IZLEYEBILIYORUM TEKRAR TEKRAR HAMD

 EDIYORUM RABBIME yuruyememe hissini yasamadim ben ama babandan oyle iyi taniyorum ki o

 aciyi o zorlugu caresizligi artik alistik bile sen gelene kadar en buyuk derdimiz babanin

yuruyemeyisi idi sen gelince unuttuk babanin yuruyemedigini sanki o hep boyleymis sanki onu boyle

 tanisimiz gibi davranmaya basladik bi yandan iyiii biyandan kotu aslinda onceden baban icin ne

yapabiliriz hangi doktor iyi kime gidelim diye dusunurken artik senin icin ariyoruz konusuyoruz :

( sendeki bobrek sorunun tedavisi olmadigini soyluyor hem turk hem fransiz doktorumuz icten ice

yaniyorum ama caresizim sadece rabbimin merhametine siginiyorum SANA NELER DEDILER

BAAK BIZ NELER YASADIK DIYORUM KENDIME AMA 3 HAFATADA BIR BOBREK

ILTAHABI GECIRIP HASTANEYE YATISIN EN KOTUSUDE DAMAR YOLU BULAMAYIP

SENI ENAZ 10 KERE DELIP DAMAR ARAYISLARINI GORDUGUMDE VE HEMSIRE SENI

 BENDEN ALDIGINDA BANA BAKISLARINI GORDUGUMDE CARESIZLIGIM ARTIYOR

SADECE AGLIYABILIYORUM CARESIZCE ICIMDEN HAYKIRMAK GELIYOR

RABBIMMMM NOLUR YAVRUMU SEVKATINLE KUSAT DIYORUM HELE O AN BANA

 --ANNE--demen yokmu oan yok olmak istiyorum kulaklarimi deli gibi tikamak hicbiseyi duymamak

 istiyorum cunki elimden duadan baska hiiiicbirsey gelmiyor kuzumm :((

0 yorum:

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...