vendredi 4 octobre 2013

04.102013





kuzum suan kucucuksun anne elinden geldikce daha iyii olman icin cirpiniyor inaniyorum rabbimin merhametine siginiyorum biliyorum onun sefkati seni sarip sarmalicak hersey ama hersey daha gusel olucak biliyorum inaniyorummm.....


EBRARIM 26 05 2013 DE ISTANBULA GITTIK ORDA FIZIK TEDAVI ALMAN ICIN HASTANELERE KURULUSLARA BASVURDUK KABUL EDILDIN  SIRINEVLERDE BI REHABILITASYON MERKEZINDE TEDAVI ALMAYA BASLADIK 2 AY SURDU AMA YINEDE SANA IYI GELECEGINE EMINDIM OYLEDE OLDUN BALIMM ....

CANIMIN ICI BU 2 AY ICINDE HEM GEZDIK HEMDE
TEDAVI OLDUN MERDIVEN CIKMAYA BASLADIM ARTIK ANNEANNE DEDE DIYORSUN KENDI BASINA YEMEK YEMEYE CALISIYORSUN ELLERINDE KAS GEVSEKLEKLIGI VAR AMA YINEDE SUPERSIN MELEGIMMM.....

TURKIYE SENIN ICIN SUPER GECTI GUZEL GELISMELER KAYDETTIK GERCEKTEN KUZENLERINI GORUP TAKLIT ETMEK SANA COOK SEY KATTI ( SAHRA,ERVA,ECRIN)
2 AYIN BITIMINDE FRANSAYA DONDUK BURDA GITMEDEN ONCE YAPTIGIMIZ BUTUN TESTLERIN SONUCLARINI ALDIK EVET MALESEF SORUN VARDI YINE..............


KULAK TESTI SONUCUNDA BEYNINDEKI SUDAN DOLAYI DUYU KAYBI OLDUGUNU OGRENDIM  ANNEMM SEN NELERI ATLATMADINKII BUNUDA ATLATICAKSIN ANNECIM :((((

VE 2. TEST SONUCUMUZ GOZLER VEE ONDADA SORUN CIKMIS ACILEN GOZLUK TAKMAYA BASLAMAMIZ LAZIMMIS GOZLERINDEKI SORUN YASINA GORE BUYUKMUS CUNKIII ................

ALEMLERIN YARATICI OLAN MEVLAM SEN GONULLERDE OLANIII BILENSIN SEN EBRARIMA SIFA VER YARBBIMMMM.....

ICIM YANIYORRRR YAVRUM CARESIZIMMM KUZUMMMM BILIYORUMMM SORUNLARIN VARRR AMA ELIMDEN HICBISE GELMIYORRR SANA SARILMAKTAN YANINDA OLDUGUMU HISSETTIRMEKTEN BASKA SEN YUREGIMIN SIZISII TEK CARESIZLIGIMSIN BAZEN KENDIMI CIKMAZDA BULUYORUM AGLIYORUMM AMA YOK ANNEMMM YOOOK YAPACAK BISEYIM YOK ALEMLERIN RABBI NE DERSE O .... BI AYET GELIYOR AKLIMA SUSUYORUM....





وَاعْلَمُواْ أَنَّمَا أَمْوَالُكُمْ وَأَوْلاَدُكُمْ فِتْنَةٌ وَأَنَّ اللّهَ عِندَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ
Va'lemû ennemâ emvâlukum ve evlâdukum fitnetun ve ennallâhe indehû ecrun azîm(azîmun).
Ve biliniz ki; çocuklarınız ve mallarınız, sizin için sadece bir imtihandır. buyuk mukafat ise allah katindadir...


 

16 09 2013  okula basladin annem simdilik bi ozel ogretmen  esliginde gunde 2 saatlik gidiyorsun bu ogretmen yanliz seninle ilgileniyor okulu cok sevdin orda cok mutlusun dilegim okul sana coook guzel seyler katsin orda cocuklari hep taklit et tamam mi annemmm seni canimdan cok seviyorummm sen annenin goz bebegi canimin taaa icisinnnn .....










ablanla zaman gecirmeye bayiliyorsun artik saklanbac bile oynuyorsunuzz  abla seni okul cikisi aldigi icin coook mutluuu hersey daha guzel olucak bitanem biz hep senin yaninda olucaz rabimin izniylee...


0 yorum:

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...