vendredi 20 avril 2012

yine hastayiz uykusuz gunler :(((

bu sefer cok yorgun bitkin umutsuz ve mutsuz bir ay gecirdik kusum tam 1 aydir hasta ve sebebi bulunamiyor hep ates ates hemde 39. 8 lerde tesini olocerken bile nefesim daraliyor :(( hastaneye yatiss :((((
hastanede 1 hafata kaldik ve kusumun atesi dustu diye ciktik eve geldikten 2 gun sonra yine o ates ve yine kusma ishal :((( hooppp yine hastaneye yatis                                                                                            
bu sefer yine ayni sekilde duzeldi diye cikis verildi ama ben busefer hayir cikmicam dedim belliki siz bulamiyorsunuz hastaligini deyince doktor bu sefer evet bulamiyoruz dedi oluyorum sandim:(((((((((  
neyseki yapilan kaka testinde (clostiridium difficile)     denilen olumcul bir hastaliga yakalandigimizi buldular sonunda hastane odasinda hersey normalken biranda hicbirseyden haberimiz yokken odasini karantinaya aldilar sepici bir hastalikmis cunki herkesin girmesini yasakladilar allahim ne zordu yarabbim birsuru hastaliga oldugu halde hepsini atlatan kizim buna yenikmi dusucekti yani ve bu hastalik sadece asiri antbiyotik kullanimi sonucunda vucuddaki iyi baketrilerin olmesiyle canlanan birmikropmus bizde bobrekten dolayi hep antibiyotik kullandigimiz icin bizim icin kacinilmaz olmus :(             hastanede yine 1 hafta yattiktan sonra eve girmek zorunda oldugumuzu devamini evde yapmamaiz gerektigini soylediler simdi evimizideyiz flagyle diye bir ilac kullaniyoruz ama daha iyiyiz kusma ates ishal gitti ama bu hastalik sanildigi gibi ilac kullandik gecti gitti diye bir hastalik degilmis malesef tedavisi uzun ve zormus kizima bal propolis corek otu yagi vede gunjluk yogurt yediriyorum sifa niyetine yarab sifa ver kizima bugun test yapilicak ins bu hastalik ilerlememistir yardim et allahim sonucu anca sali gunu labilicez bakalim nasil gecicek gunler :((     
SENI COK SEVIYORUM CANIMIN ICIIII :(

8 yorum:

fatma a dit…

ALLAHIM acil şifalar versin.ve size güç kuvvet sağlık versinki her daim kıızınızın yanında dimdik durun.ALLAHA emanet olsun güzel kızın

MAVİ BONCUK ECRİN a dit…

geçmiş olsun bura tüm çocuklarda salgın varmış...içme sularında mikrop falan....ondandır ama maaşallah barekallah çok tatlı sizinde kuzunuz.allahım nazarlardan saklasın onu....

MAVİ BONCUK ECRİN a dit…

bu arada siz nerelisiniz ve şu anda neredesiniz...

nagihan a dit…

sagolun arkadaslar allahim butun hastalara sifa versin insallah ben bayburtluyum istanbulda dogdum buyudum ama fransaya gelin geldim ve burda yapayanlizim malesef

Emre Bora Bebek a dit…

Çok çok geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın..

Fatosca Tadlar a dit…

Çok geçmiş olsun canım şimdi okudum yazıyı. Allah minik kızına şifa versin inşallah. Sağlığına kavuştursun. Acil şifalar diliyorum çok öpüyorum canım.
Sevgiler...

nagihan a dit…

amiiiin sagolun allah kilmseye yasatmasin

nagihan a dit…

amiiin sagol cnm butun hasta bebekleri insallahhhhh

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...