mercredi 9 mai 2012

yok yok bu hastalik yakamizi birakmicak :(((

birkac gundur yine karnimizda kramplarimiz basladi artik alistik...

                                 belliki yine hasta olucak derken dun yine ates veyine ishal allahim

nasil kurtulucaz biz bu hastaliktan bilmiyorumm bilmiyorummmm......

                             Okadar saskinimki  kizim neleri atlatti bunuda atlaticak diyorum hoopp

yine geri geliyor nasil bir illetmis bu CLOSTIRIDIUM DIFFICILE.......

                            allahim su hastaliktan kurtulmanin yolunu bulmayi nasip et bize :(((



 hastaliklari devam ettikce gerilimede artiyor nasil yardimci olabilirim


                        bilmiyorum acaba benmi pasif bir ANNEYIM yetemiyormuyum


bebegime derken buluyorum kendimi cogu zaman


                       gungune geriledigini  goruyorum resmen vucud halsizlesiyor


 oda hicbirseyi yapamiyor allahim ne olur guc kuvvet ver kizima.......

             

6 yorum:

nagihan a dit…

nagihanım yapma.. nasıl kendine pasif bir anne dersin, yetemiyorum dersin.. biz biliyoruz senin nasılda uğraşıp didindiğini.. hepsi geçecek inan bana.. çok sağlıklı günler var önümüzde.. dualarımızla düzelecek yavrum...

karışık_pizza a dit…

Çok üzüldüm.Acil şifalar diliyorum.Ayrıca kendini yetersiz görmem bir durum değil bu,herkeste olabilir.Bu senin annelik konusunda pasif olduğunu göstermez.
:)
Bence sen iyi bir annesin

Fincan Teyze a dit…

Allah'ın izniyle, herşey düzelecek...
İkiniz için de zor bir süreç, Allak yardımcınız olsun...
Acil şifalar diliyorum.

nagihan a dit…

karisik pizza cnm bebegim gunden gune gerilerken ona yardimci olamamak ayri bir aci o iyiykende onunla daha cok ilgilenmem gerekirken yorgunlugumdan dolayi yapamadigim her an kendimi oyle dusunuyorum malesef :(

nagihan a dit…

sagol fincan teyze allah razi olsun

nagihan a dit…

insallahhh sevgimmmm

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...