mardi 24 avril 2012

anneyim ben :)




Anne demek;

* Klozette gördüğü ilk kaka için kendisi yapmış kadar rahatlayandır.

*... Bir gaz çıkartılmasından dünyanın en mutlu insanı olandır.

* Yenilen her lokmadan sonra alkış kıyamet koparan,şenlik havasına
bürünendir.

* Çıkan her pirinç tanesi diş için tüm hısım akrabaya telefon açandır.

* Tüm hafta hayalini kurduğu pazar kahvaltısına oturup asla yiyemeden
kalkandır.

* Sabaha kadar kırk sefer uyanarak,sabah kalkıp zombi gibi işe gitmektir.


* İşten eve geç gelmenin vicdan azabıyla bebeklerinin yanına kıvrılıp
saatlerce koklayandır.

* Tatil yapamamanın kitabını yazandır.

* Eskiden hergün uğradığı kuaförünün yolunu unutandır.

* Çaydanlığın kapağı ile pet şişeyi kapatmaya çalışandır.

* Parça pinçik olmuş pazar gazetesini birleştirip okumaya çalışandır.

* Gecenin bir yarısı gözü kapalı süt ısıtıp,gözü kapalı geri dönendir.

* Saatlerce leblebi parmaklı ayakları öpmekten sonsuz keyif alandır.

* Temcid pilavı tadındaki baby tv yi seyretmektir.* Bebek şef şarkısı
söyleyerek,fırsat bu fırsat deyip birşeyler yedirmeye çalışmaktır.

* Üzümün çekirdeklerini tek tek çıkarmak,mısırı tanelere ayırmaktır.

* İşten yeni gelmiş ve içeri ilk adımı atmışken,"Anne atttaaaaa"
sözleriyle çark edip,en yakın parkın yolunu tutmaktır.

* Anne demek bebek havuzunda yüzmektir.

* Başka bir anneyi nerede görürse görsün "Seni çok iyi anlıyorum tatlım
"bakışı atandır.


* Aşı takvimini ezbere bilendir.

* Kazara kendi için alışverişe gidip nasıl olduysa bebek kıyafeti dolu
poşetlerle geri dönendir.

* Ne kadar sert olursa olsun hayır demeyi beceremeyendir.

* İşe yetişmek için düğmelerini bahçede ilikleyendir.

* Uyduruk ninni besteleyendir.

* Çantasında sürekli Oyuncak kurbacık,ıslak mendil ve kreker taşıyandır.

* Son teknoloji telefonu denize atıldığında ,diken diken olmuş her bir
saçına rağmen,annecim telefonlar yüzemez diyebilendir.

* Anne demek eskisinden bin kat daha güçlü olmak demektir.

* Anne demek hayatının sonuna kadar ve sonunun da ötesinde birileri için
endişelenmektir.

* Anne demek iki küçük melekle,gururla,küçük dağları ben yarattım
edasında yürüyebilmektir.

* Anne demek yüreyini parçalara bölüp herbir parçayı özenle onlara
sunmaktır.

* Anne demek 9 ay karnında taşımak değil,ömrünün sonuna kadar yüreğinde
taşımaktır.



-Alıntıdır-

10 yorum:

Bal Yanağın Hikayesi a dit…

hepsi ama hepsi ne kadarda doğru

karışık_pizza a dit…

Bendenmi bahsediyorsun ne?
:))

Fincan Teyze a dit…

okurken tebessüm ettiren bir yazı...
Paylaşım için sağol. İnsan kendini buluyor yazıda ;)

ayak izleri-sevgi a dit…

:)) harika nagihanım ya..

Unknown a dit…

ne kadar doğru bir yazı...

nagihan a dit…

bu galiba butun annelerden bahsediyor degilmi hanimlar :)))

NaLaN a dit…

selam, blogger cafe den geldim, banada beklerim:http://mildaylahayat.blogspot.com/ sevgilerrr:)

Unknown a dit…

merhabalar blogger cafeden geliyorum seni de bloguma beklerim:)

birnazmasali.blogspot.com a dit…

merhabalar tespitler çok doğru herkes kendinden bir şeyler bulmuş ne güzel
blogger cafeden geliyorum seni de bekliyorum

Müge'nin Listesi a dit…

sonuna kadar dogru...

blogger annelerden gelıyorum bana da beklerim
http://mugeninlistesi.blogspot.com

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...